Monday, November 06, 2006

Φτηνά τσιγάρα


Καπνίζω. Πολύ. Όπως και πολλοί άλλοι. Είμαι και φοιτητής. Λέμε τώρα... Μέχρι χτες - και επί ένα χρόνο - κάπνιζα Davidoff Gold, αλλά μας έφαγε η μαρμάγκα. Κοινώς η αισχροκέρδια που δέρνει τους μαλάκες. 3.20 euros τα πήγαν τα γαμημένα τα Davidoff και - sorry, αλλά - δεν είμαι στη φάση να σκάω τόσα για κάθε πακετάκι. Και είπαμε: κάνω και πολλά - πάνω από πακέτο τη μέρα. Οπότε κι εγώ, σαν καλό παιδάκι, είπα να αλλάξω μάρκα, προσωρινά τουλάχιστον, γιατί διανύω και μια περίοδο οικονομικής στενότητας, μέχρι που να ξαναγυρίσω στα ίδια. Αν γυρίσω. Από χτες λοιπόν κάνω Gauloises (τα κόκκινα). Αυτό είναι: 2.80 και 25άρι πακέτο. Χλιδή! Και το τσιγαράκι δεν το λες κακό. Μια χαρά είναι. Να μην πω ότι μ' άρεσε κιόλας... Και λιγουλάκι αλήτικο, λόγω ιστορίας. Θα δείξει. Έτσι το γύρισα και πέρυσι από τα - αγαπημένα μου! - Prince (lights) στα Davidoff. Ποτέ δεν ξέρεις...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Γιατί δεν κάνεις στριφτά; Είναι μια λύση... Εγώ θέλω να το κόψω...Αλλά θέλει απόφαση και δεν είμαι "σε φάση"

9:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Έκανα κι απ' αυτά. Τα βαρέθηκα. Μου κάνουν κ το λαιμό ψιλοχάλια... Οπότε... ;)

12:31 AM  

Post a Comment

<< Home