Sunday, October 14, 2007

Κυριακή, γιορτή και σχόλη.


Λατρεύω τις Κυριακές. Είναι μέρες που δεν κάνω απολύτως τίποτα. Γουστάρω να κυπνάω σχετικά νωρίς το πρωί, να παίρνω εφημερίδες, να κάνω καφέ και να αράζω στο σαλόνι πίνοντας καφεδάκι και διαβάζοντας εφημερίδες.


Λίγα πράγματα μπορούν να μου χαλάσουν τις Κυριακές μου:


-Να έχω πάρει εφημερίδες από το προηγούμενο βράδυ κ κάποιος που κυπνάει πριν από μένα να μου τις ανοίξει. Μεγάλη ήττα! Έχω κόλλημα: θέλω να ανοίγω εγώ τις εφημερίδες και να τις ξεχωρίζω μόνος μου.


-Να ξυπνάω και να διαπιστώνω ότι είτε έχω ξεμείνει από τσιγάρα - ή καπνό τώρα - είτε έχουν τελειώσει τα εμφιαλωμένα και δεν παίζει νερό για καφέ. Παρεπιπτόντως, χάλια το νερό στη Χαριλάου.


-Να πρέπει να διαβάσω, να κάνω εργασίες, σχέδια και μαλακίες γενικότερα. Απλά μου τη σπάει αφάνταστα να έχω κάτι να κάνω τις Κυριακές.


-Να πρέπει να πάω για φαγητό ή για καφέ με σόγια ή με άκυρους γνωστούς. Προτιμώ να μένω σπίτι. Εκτός κι αν μιλάμε για έξοδο για φαϊ με καλή παρέα το μεσημέρι. Ξέρεις... με τσίπουρα, μπύρες και χαβά τρελό.


Αυτά κατά βάση, γιατί - ως γνωστόν τοις πάσοι - είμαι και πολύ βολικός άνθρωπος. Απλά έχω κάποια κολλήματα κι εγώ σαν όλους μας. Και τα γουστάρω πολύ, διότι με αυτά περνάω καλύτερα.


Αυτό που θα 'θελα να σου μείνει είναι το εξής: τις Κυριακές ξέχνα τα πάντα! Δουλειές, οικογένειες και λοιπές μαλακίες. Είναι μια μέρα της βδομάδας που μπορείς και πρέπει να διαθέσεις στον εαυτό σου.


Κάν' το λοιπόν!!

1 Comments:

Blogger Dimkok said...

ayto kano file kathe kiriaki....

3:02 PM  

Post a Comment

<< Home